fredag 30 januari 2009

Introduktion II

Så, vad ska jag skriva om – och vad kommer ni att kunna läsa här? Well, sanningen att säga har jag inte tänkt föra ut ett visst budskap eller hålla mig inom ett avgränsat område. Nej, mina texter kommer att handla om det som jag för tillfället har i mina tankar, eller det som jag nyligen har erfarit. Men är det inte bättre att vara mer fokuserad i syfte att attrahera en större läsekrets? Jo, så är det säkert, men mitt huvudsakliga syfte är inte att attrahera några massor, egentligen har jag inte särskilt bra koll på vad mitt syfte är med bloggen – jag tror att det viktigaste för mig just nu är att få utlopp för lite skrivlusta. Om jag får gissa vad det är för texter ni kommer att kunna läsa kommer det i dagsläget antagligen att handla om motorcyklar, Eriksgatan och andra rutter, föräldrarliv, brödbakning, fotografering och en hel del annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar